19. 10. 2015

Lovec pokladů


Počasí se mírně umoudřilo, proto jsem dneska vytáhla mé nové pončo. Je naprosto parádní - v Mangu se o něj strhla menší "rvačka", protože zbyl jen poslední kus a všichni jej chtěli. Já měla šťastnou ruku, ukořistila jsem jej první a odcházela s úlovkem s úsměvem na tváři :D Neberte mě ale příliš vážně, zas tak vyhrocené to nebylo. Nicméně s ponči, plédy a pletenými vestami se v obchodech roztrhl pytel a proto můžete vybírat z nepřeberného množství všech možných barev, střihů a materiálů. A co vy? Máte již doma ve skříni to své?






Nell

2 komentáře:

  1. Ach to je úžasný outfit, ještě jak ladíš s tím vybarveným břečťanem <3 Krása! Pončo jako takové zatím nemám, ale dnes mi přišel teplounký kardigan s geometrickým vzorem a splývavými konci, asi ho celou zimu nesundám :D

    OdpovědětVymazat