27. 9. 2014

Všechny cesty vedou do Říma


Jak jsem již na blogu několikrát psala, na konci července jsem poprvé navštivíla Řím. Vím, že máme skoro říjen, a já přicházím s fotkami krapet pozdě, ale myslím, že i tak si je užijete a připomenete si léto. :)



























10 komentářů:

  1. překrásné fotky a ta fotka s vlasama je božská :)

    OdpovědětVymazat
  2. koukam, že tam letos je všechno v opravě:P
    ale i tak jste si to určitě užili=)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné fotky, hned bych tam vyrazila taky :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/09/rasenkova-giveaway-insta-post-3.html

    OdpovědětVymazat
  4. nádherné prostredie a pekné fotky:)

    OdpovědětVymazat
  5. Super fotky take jsem letos byla moc se mi tam libilo!

    OdpovědětVymazat
  6. trošku kdyby ji zhubla ve stehnech bylo by to lepší :)

    OdpovědětVymazat
  7. Opravdu strašně krásné fotky!

    OdpovědětVymazat
  8. ta architektura mě fascinuje :)) nádherné fotky!

    OdpovědětVymazat