24. 6. 2014

The hat


Na kloboucích je fajn hned několik věcí. Když nejsou zrovna vaše vlasy ve formě (ano jsou mastné, ale vám se je ani za boha nechce umývat natož sušit), jednoduše nasadíte klobouk, a necháte vyniknout kráse vašich konečků. V zimě fungují jako ochrana před totálním umrznutím (ale přiznejme si to, jako pořádné huňaté čepice nezahřejí) a v létě vám poskytnou ochranu proti nepříjemným slunečním paprskům. Další výhodou je fakt, že dokáží skvěle oživit kdejaký outfit.
Musím se však přiznat, že s klobouky docela bojuji. Od narození mám nadprůměrně velkou hlavu (pamatuji doby, kdy mi mamka na hlavu rvala trička.. díky bohu za výstřihy!), takže mám problém sehnat dobře padnoucí klobouk. Nemám totiž ráda, když mi klobouk na hlavě jen tak lehce drží, musím být schopná si ho pořádně "narazit". A co vy a klobouky? Vlastníte nějaký?






1 komentář:

  1. Klobouky jsou super, já je mám ráda na ostatních, na sobě už tolik ne.., ale zrovna včera jsem se odhodlala a jeden si objednala, tak jsem zvědavá, jestli ho budu nosit :D

    OdpovědětVymazat