18. 6. 2014

Blisters and other problems

Podpatky nebo pohodlí? Touto otázkou se zabývám téměř pokaždé, když se chystám ven (jo možná vám kecám, protože na podpatky už někdy ani nemyslím). Od té doby, co jsem v Praze, se mi při představě, že budu muset brázdit kostky v centru na podpatcích, ježí vlasy na hlavě. Dneska jsem si ale řekla, že už jsem vážně dlouho žádné střevíčky neprovětrala. A jak jsem dopadla? Šest puchýřů a přítel čekající na zastávce s náhradním přezutím :D A které botky vyhrávají u vás? Vtipné historky vítány.







Shoes Zara
Trousers HM
Top Zara
Bag Zara

11 komentářů:

  1. Presne túto otázku si kladiem časti aj ja, ale väčšinou zvolím pohodlie :) Za tie odtlaky a bolesť mi to nestojí :)

    Stray Alley

    OdpovědětVymazat
  2. no - já volím z 99% něco úplně jiného než pohodlí :D a teď už na to doplácím - dobře mi tak :) krásné fotky :))

    http://franchemeetsfashion.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Fotky krásný, botky krásný :) Já si vždy těch prvních pár minut říkám, že ty puchýře za to budou stát, že ty boty tak miluju, že to přežiju, ale když se ty puchýře vytvořej tak rychle a já s nima musím dál fungovat, tak si přísahám, že ty boty budu mít už leda tak na výstavu a NIKDY si žádný další podpatky nekoupim... no a pak mají vždy v obchodě hezčí podpatky než placatý boty a mé plány jsou opět pryč. Asi tak nějak :D
    www.dombydom.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ty boty to tak krásně rozzáří a oživí! :) Moc pěkný outfit :)
    http://dawardrobes.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Momentálně pohodlí!! v úterý jsem si vzala boty na podpatku a momentálně nemůžu obout žádné boty, krom pantoflí, jak mám paty dodraný=P ale tak za to dopoledne parády to stálo:D aneb jak se říká "Parádo trp!":)

    OdpovědětVymazat
  6. mně se podpatky strašně líbí, ale nechápu, jak v tom někdo vydrží běhat celé dny. mně by asi upadly nohy :D

    OdpovědětVymazat
  7. boty jsou fakt krásný a celkově ti to na těchto fotkách moc sluší :) já dávám přednost raději pohodlí, v podpatcích bych celej den asi nevydržela a vždycky mám z puchýřů takovej strach, že to radši neriskuju :D, podpatky volím jen pokud jdu někam třeba jen večer.. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jééé mám stejný jeggins z HMka, miluju je <33 A já taky volím skoro vždy pohodlí a pak když si vezmu něco na podpatku, tak trpím :D

    OdpovědětVymazat
  9. já v poslední době preferuju pohodlí, protože když už vyjdu z domu, tak to je na dýl, takže bych asi umřela :D navíc v Liberci je to samý kopec nebo kočky, to si člověk nevybere :/

    OdpovědětVymazat
  10. Mam dotaz na vas obe.. Jake pripravky/masky/kury pouzivate na ty sve vlasy? Jsou naprosto uzasne!! Dikyy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, moc dekujeme! Zatim budu mluvit jen za sebe, Laura ti urcite odepise v dalsim komentari. Ja pouzivam behem poslednich 2 let sampony a masky z kadernickych potreb (znacky Davines, Framesi) a sem tam nejaky pripravek na konecky :) jo a vlastne taky po unyti pouzivam sprej na rozcesavani a vyzivu vlasu :)

      Vymazat