20. 5. 2014

Flower power

Podobné květované kimono jsem sháněla už delší dobu a konečně jsem jej "ukořistila". Dneska mělo premiéru a cítila jsem se dokonale letně. Máte taky nějaký kousek, který vám dokáže "zlepšit" náladu?






Shoes Zara
Dress Zara
Kimono HM
Sunglasses RayBan

12 komentářů:

  1. To kimono je parádní, úplně úžasná látka! A moc ti sluší!!:)

    Style by Eliza.

    OdpovědětVymazat
  2. Kimono je vážne krásne,a fotky majú skvelú letnú atmosféru! Dnes bol naozaj nádherný slnečný deň ^_^

    Stray Alley

    OdpovědětVymazat
  3. to kimono je zajímavý, moc se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
  4. Kimono je fakt krásný a hlavně neokoukaný ;) Za chvíli ho budou všecny blogy plný :D
    DAwardrobes

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslíš?:) já už jedno měla minulé léto, akorát na látce byla díra, tak jsem ho reklamovala :) ale od te doby se zatím moc nerozmohly :O

      Vymazat
  5. ty vlasy, to kimono... prostě dokonalé :)

    OdpovědětVymazat
  6. krásny outfit :)
    počasie je konečne pekné a šatové :D

    OdpovědětVymazat
  7. <3 kaftan!!!
    www.mlleepaulettegirl.com

    OdpovědětVymazat