26. 2. 2014

New diary

Vsadím boty, že spousta z Vás vlastní nový diářek na rok 2014 od Elle. Jestli Vám design taky nesedl jako mi, nečekejte ani minutu a udělejte si vlastní přebal! Já to zkusila a mám takovou radost, že se o ni s Vámi musím podělit! :) Co na můj nový diář říkáte?
Layla

7 komentářů:

  1. Dobrý nápad, vypadá to parádně. Já diář od Elle mám a nijak mi teda jeho vzhled vyloženě nevadí, i když je trochu na hraně, to jo, ale zase je aspoň originální :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/02/giveaway-insta-post-2.html

    OdpovědětVymazat
  2. Taky se mi nelíbí ten obal na ELLE diáři, tento opravdu podělali :( moc ho nepoužívám, jen na nápady na blog a tak..prostě na blbosti :-))

    OdpovědětVymazat
  3. aa ten je super! kde jsi sehnala takový papír? nebo jsi ho vyrobila?:)

    OdpovědětVymazat
  4. to je parádní nápad, samozřejmě se designem nemohou zavděčit všem, takže je fajn, že si člověk umí takhle pěkně poradit :)

    OdpovědětVymazat