2. 11. 2013

Rudolfinum


Hezkou sobotu Vám všem!
Včera jsem byla reklamovat kabelku v Zaře. Jak jsem tak čekala u pokladny, až mi mou reklamaci vyřídí, rozhlížela jsem se kolem a toužila jsem si koupit spoustu věcí. Jak je možné, že nemáme nikdy dost oblečení? Že chceme pořád další a další? :D a jak jste na tom vy? Máte nějaký obchod, který byste nejraději celý vykoupili? Užijte si víkend!







Skirt Zara
Sweater Mango
Leather Jacket Asos
Shoes Mango

7 komentářů:

  1. to znám :-D vždycky - potřebuju JEN tohle a tohle, ale nic víc !!! a nakonec je realita úplně jiná, všechno najde své uplatnění :( jinak krásné fotky !! moc ti to sluší

    http://franchemeetsfashion.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. skvělé boty!:)
    Ten pocit znám, na podzim bych vždycky vykoupila všechny obchody...:D a nejenom na podzim!

    OdpovědětVymazat
  3. ta první fotka je nádherná! A máš skvělé boty :))
    a já bych nejradši vykoupila H&M nebo Bershku :D

    OdpovědětVymazat
  4. Podle mě by by i určitě někomu slušelo trošku zastrčení toho topu/svetru:)
    Skvělý outfit, skvělé články, skvělé fotky.
    Začnu sledovat:))

    OdpovědětVymazat
  5. No, nejraději bych vykoupila právě třeba tu Zaru, ale i Mango mám moc ráda. Domnívám se a stále, že rozhodně nejsem shopaholička a nakupování oblečení mě nebaví, ale právě Zara mě umí přesvědčit o opaku.
    Myslím si, že oblečení mám dost, ale většinu z něj nenosím a už se mi nelíbí jako na začátku. Určitě to není dobře a říkám si, že musím zásadně změnit svůj postoj.:)
    Na první fotce Ti to velmi sluší.

    OdpovědětVymazat
  6. Ano, Zara je právě ten obchod, který bych brala do posledního kousku :D!
    Moc ti to sluší!

    OdpovědětVymazat
  7. nejdříve jsem myslela, že to jsou šaty a vybavil se mi hned Piet Mondrian :)

    OdpovědětVymazat