24. 9. 2013

MAXI


Začíná ze mě být chodící reklama na Zaru. Až na ty kalhoty je všechno ze Zary a není to první ani poslední "Zara outfit" :D Kdo by se však divil, když je Zara prostě boží. Občas na módních blozích slyším kritiku vysokých cen, ale stejně to mou lásku k Zaře nemění. Musím se Vám pochlubit, že tyhle botky jsem si pořídila v Zaře v Mellili, což je španělské město na území Maroka, kde se neplatí clo, takže mě vyšly téměř o polovinu levněji :)

I almost look like a walking advertisement on Zara. Except the trousers the whole outfit is from Zara and you can be sure that it's not the first neither the last. Zara is so amazing so you can't be surprise. Sometimes, I read some negative opinions at Zara's prices on fashion blogs, but my love still lasts. I bought these shoes in Mellila, a spanish town in Morocco where the taxes are lower, so I saved almost a half of price. Lucky me! :)









Bag Zara
Shoes Zara
Sweather Zara
Scarf Zara
Trousers Diesel

13 komentářů:

  1. Zara je úžasná, jen u nás trošku předražená...:-)
    a outfit je krásný, moc ti to sluší! :-))

    OdpovědětVymazat
  2. nádherný outfit a nádherné fotky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ja zo Zary nemám nič ale outfit sa mi páči :)

    OdpovědětVymazat
  4. další úžasný outfit, hrozně ti to na těch fotkách sluší
    svetr a boty se mi asi líbí nejvíc:)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkné, do Zary bych zrovna šla moc ráda zítra mrknout:-)
    Glamour and Beauty

    OdpovědětVymazat
  6. berme to tak ... co dneska není drahé :-) a zara má prostě krásné věci, jako třeba ty, které máš na sobě

    http://franchemeetsfashion.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Úžasné! Sama jsem teď naprosto uchvácena obřími šálami :)

    OdpovědětVymazat
  8. Zara je skvělá, ale nic z ní nemám, nejspíš to bude tím, že jsou tam věci celkem dost drahé. Nicméně mi připadá, že teď než na Zaru, děláš reklamu na Reserved :D Každopádně ti to moc sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tenhle typ botů je hrozně in teď - takže taky už jedny takové mám :-P
    Ale mě strašně zaujala ta šála, je prostě super!

    OdpovědětVymazat
  10. chodící reklama na Zaru! :P modrá je dobrá :))

    OdpovědětVymazat
  11. Moc ti to sluší a boty ti upřímně závidím( teda hlavně jejich cenu :D)!<3

    OdpovědětVymazat