19. 8. 2013

Grey skirt.

Zdravíčko! Prázdniny se blíží pomalu ke konci a já mám pocit, že jsem vlastně celé prázdniny nic moc ani nedělala. A do toho se ještě hrozně moc bojím Výšky. Jak jste na tom vy? Plni radosti a očekávání? :D Každopádně, před tím, než se to všechno semele, se ještě chystáme s rodinkou a mým milým do Chorvatska na loď, takže se ještě můžete těšit na fotky od moře! :) Já osobně je naprosto zbožňuju. Tak si teda užívejte zbytek práznin :) čaago.

Hello! Holidays are almost over, and I have a feeling, that I did nothing. And also- I am really afraid about University. And what about you? Are you looking forward? :D Anyway, I am going to spend a week on a jacht in Croatia with my family and my boyfriend, and I am so excited! :)





Skirt- River Island
Bag- Zara
Shoes- Zara
Sunglasses- H&M
Tee- H&M
Layla

15 komentářů:

  1. Sexy! Hodně štěstí na architektuře, já se taky začínám docela obávat, ale asi pořád převládá těšení :)

    OdpovědětVymazat
  2. Máme stejný plán koukám...taky jedu s rodiči a přítelem na lod:) Jinak vejšky se neboj, chce to akorát zabrat o zkouškové a chodit poctivě na přednášky. i když i bez nich to jde. A jelikož už jsem vysokoškolák tak si z konce prázdnin hlavu ještě nelámu...mám prázdniny o měsíc delší, jupíí:)

    nový post na:
    http://worldneedsblondes.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. doufám, doufám... jinak já mám taky ještě měsíc, ale vážně mám pocit, jako by se to až příliš rychle blížilo...:D

      Vymazat
  3. Tyvado jsi veliká kočka.:) ta sukně je naprosto boží, kolik stála? :)
    http://alice-little.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Tá sukňa je úžasná !! :)veľmi pekný outfit ;)
    Tak držím palce na výške nech sa ti darí .. a teším sa na fotky z Chorvátska :))

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherný outfit!<3 Já se zase bojím prváku...Vím, že to nic není oproti tobě, ale i tak :D Tak hodně štěstí :)

    OdpovědětVymazat
  6. úplne ti to pristane! je to krásne, tá sukňa!
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  7. Mně se do školy jen hrozně moc nechce:D ale říkám si, že ten poslední rok vysoké už přežiju:D

    OdpovědětVymazat