28. 8. 2013

Beige babes


Zdravím!
Jelikož naše milovaná Laura odjela na jachtu do Chorvatska, přidávám její fotky já. Jestli sledujete náš blog pozorně, všimnete si, že si Laura pořídila oblíbené černé boty i v béžové barvě :) Užijte si fotky!

Hello!
Our beloved Laura left to Croatia to spend a week on yacht so I'm publishing his photos. If you are our follow our blog carefully, you'll notice that Laura bought another Zara shoes in beige. Enjoy the photos!









13 komentářů:

  1. krásny top a krásne topánky, bohužiaľ ja som na žiadne nemala tento rok šťastie, nevadí, možno to ešte len príde ;)

    OdpovědětVymazat
  2. zo začiatku som tie topánky nemusela, ale čím viac sa mi páčia, takže LIKE. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné botičkyy <3 Na mém blogu je Giveaway, tak budu ráda, když se zúčastníte.:)

    OdpovědětVymazat
  4. topánky sú super (: ale veľmi sa mi páči najmä top (:

    OdpovědětVymazat
  5. Moc se mi líbí krajkový post a ty botičky:) Elegantní, jednodnuché, hodí se téměř ke všemu, takové bych potřebovala!

    koukněte na DIY post u nás na blogu,)

    http://worldneedsblondes.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. A ty béžové sou ještě hezčí!:))

    OdpovědětVymazat
  7. Skvělý blog holky :) Outfit je nádherný :) ♥

    OdpovědětVymazat
  8. ahoj prosim mohla by si mi pomoct ? uz kedysi davno si pridala clanok s takym cvicenim kde si pisala ze sa ti podarilo zhodit v pase ...prosim kde to je? das mi sem odkaz? uz som to hladala ale nenasla som :(( prosiim pomoz mi :(
    dakujem <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, moc ráda bych ti pomohla, ale vůbec si teď neuvědomuji jaký článek máš na mysli, ani jestli jsem někdy něco takového dělala... Nebyla to Nell? :)ta dělala cvičení od Jillian Michaels:)má plno cvičení na hubnutí na youtube, tak tam zkus mrknout :)

      Vymazat
    2. Och ďakujem :-)) je to možné bolo to už dávno nepamätám sa tak teda idem to pozrieť ďakujem krásne;))

      Vymazat
  9. Skvělý outfit, vlasy a fotky opravdu super!
    mumsaidicould.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Skvely outfit, paci sa mi to uplne cele! ;)

    OdpovědětVymazat