4. 4. 2013

Už žádný sníh prosím!

 Vzhledem k tomu, že je duben a venku máme asi třicet centimetrů sněhu, padla na mě nostalgie. Projížděla jsem si náš blog a narazila na tyhle fotky z minulého jara, kdy jsme byly ve Francii se školou. Bylo to tam vážně skvělé, nebylo příliš horko a zároveň všechno bylo prozářeno sluníčkem. Řekla jsem si, že vyberu ty nejlepší fotky a znovu je tady nahraji, abych vám je ukázala a popřípadě vás trochu naladila na jarní vlnu (když už to nedělá současné počasí :-(...). Říkala jsem si, že stejně většina z vás tyhle fotky neviděla, protože jsme je tady přidávaly v době, kdy byla naše sledovanost tak desetkrát menší :) Tak doufám, že se vám budou líbit a stejně jako mě vám prozáří den!

Nell


Avignon












Monte Carlo






14 komentářů:

  1. boží, boží, boží fotky!
    hned teď potřebuju jaro! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásný fotky! :)
    tobealadyblog.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. nádherné fotky:) ..to počasí bych brala hned:)

    OdpovědětVymazat
  4. to jsou nádherný fotky, ty kraťasy jsou krásný a Monte Carlo je nejlepší, taky jsem ho navštívila)

    OdpovědětVymazat
  5. nadherny fotky, uz aby zaclo jaro:)
    http://sienastyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. naozaj nádherné fotky :)
    ja si tak veľmi želám, aby sa už oteplilo ;/

    OdpovědětVymazat
  7. Tohle jste mi neměly dělat, byla jsem na stejných místech v září a při pohledu na ty fotky se mi chce brečet, jak to tam bylo krásné! Chci tam bydlet ♥
    Mimochodem, ty fotky mají tak nádhernou atmosféru a barvy, to je prostě něco jiného než ten hnus venku >.<

    OdpovědětVymazat
  8. nadhera! :-)
    aaaa, at uz je leto! nebo aspon to jaro :-)

    OdpovědětVymazat
  9. úžasné fotky!!holky jste vyjímečně
    krásné!!!

    OdpovědětVymazat
  10. Nádhera <3 Zvu tě ke mně na giveaway.:) máš krásné šatyy

    OdpovědětVymazat
  11. z těch fotek úplně dýchá teplo a energie, to je neuvěřitelný :) mohla bych se na ně dívat pořád dokola!

    OdpovědětVymazat
  12. V ŽIVOTĚ JSEM NEVIDĚLA KRÁSNĚJŠÍ FOTKY! :-O

    OdpovědětVymazat
  13. Ten kun! Nadhera! :)

    OdpovědětVymazat