2. 3. 2013

Slunečná sobota


Dobré odpoledne!
Taky bylo u vás dneska tak krásně? Mě probudily sluneční paprsky, což se nestalo už pěkně dlouho. Byla škoda nevyužít takového hezké počasí, a proto i když Laura nemohla, jsem šla fotit s mým milovaným. Konečně to nejsou takové ty šedé fotky, ale jsou prozářeny sluníčkem. Jak můžete vidět, neodolala jsem a vzala jsem si lodičky (ano Lorissy byly poprvé venku) a k tomu jarní kabátek. Uznávám, že mi byla občas zima, ale nemohla jsem si pomoct. :) Doufám, že jste si dnešek užili stejně jako já!

Nell








Shoes Sam Edelman
Skirt H&M
Coat Zara
Shirt H&M
Sunglasses D&G


16 komentářů:

  1. Ta sukně je nádherná! Celkově to vypadá všechno moc hezky dohromady :)

    OdpovědětVymazat
  2. sluší ti to ;) já bych zmrzla :D

    OdpovědětVymazat
  3. teda ty boty jsou parádní!
    moc ti to sluší! :-)) já bych asi zmrzla..:D

    T.

    OdpovědětVymazat
  4. júj vyzerá to nádherné pekne sa to všetko dopĺňa, ale predsa len asi by som u nás stále zamrzla. nedokážem si dať ešte ani trochu odhalené členky.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné, ale já bych taky zmrzla, sice už nosím kabát a ne parku, ale stejně, pořád to není na trenčkot :D

    OdpovědětVymazat
  6. perfektni outfit!!
    ty lodicky jsou nadherne
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  7. Tak tomu říkám Elegance (styl!).Fakt super.

    OdpovědětVymazat
  8. diva! neuvěřitelně Ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  9. wau užasná opět nemám slov :O

    OdpovědětVymazat
  10. Vypadá to sice úžasně ♥, ale PROBOHA, vždyť jde vidět, jak jsi celá promrzlá červená a ještě "vyvenčit" otevřené lodičky! :))) Chápu, že milujete módu, ale oblíkejte se trochu víc :D :D :D (né, nechci znít jako něčí babička, pardon :DDDDD)

    OdpovědětVymazat
  11. Naprosto parádní ! ale upřímně , já bych zmrzla :D Naprosto tě ale chápu , ty botičky si to zasloužili !:))
    http://carpediemblog134.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat