5. 12. 2012

Sun!

 Po dlouhé době dneska svítilo sluníčko! Byla to velká změna oproti zachmuřelým dnům. Toto focení si budu pamatovat ještě dlouho také kvůli tomu, že jsem si natloukla koleno. Když jsme šly fotit, šlápla jsem na schod a ujela mi noha. Roztrhla jsem si punčocháče a koleno mě ještě teď moc bolí.. Ale na fotkách by jste to nejspíš nepoznali, nemám pravdu? :) Doufám, že se vám tyto fotky budou líbit!

After a long time sun was shining today! It was a great change after gloomy days. I will remember the photography for a long time because I've hurt my knee. I stepped on stair, slipped and fell down. I tore my tights and my knee still hurts. I think you won't recognize it if I didn't tell you, am I right? :) I hope you like them!









Sweater Zara
Coat Mango
Skirt Pull&Bear
Bag H&M
Shoes La Farfalla

15 komentářů:

  1. To už se mi dlouho nestalo, že bych někde spadla, tak to jdu zaklepat aby se mi to ještě jednou tak dlouho nestalo :D
    A na to, že jsi si natloukla koleno vypadáš skvěle :) To já bych se tak krásně neusmívala. A mimochodem máš skvělé kozačky :)

    OdpovědětVymazat
  2. žádné šrámy nevidím a fotky jsou krásné :-)
    tak ať se ti to brzo zahojí :-))

    OdpovědětVymazat
  3. no v těchto podpatkách bych se já přerazila i na rovince.)

    OdpovědětVymazat
  4. Jééé, to muselo bolet ale fotky za to stály :-)

    OdpovědětVymazat
  5. fotky jsou super, ale nechápu jak na tokových šteklých (jsou krásné) můžeš ve sněhu a na těch namrzlých chodnících fungovat!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Po namrzlých chodnících v nich moc nechodím, a v brečce už to jde snadno :D

      Vymazat
  6. V takových botách, nedivím se :D Já měla namále dneska taky, naštěstí jsem to ustála! Ale pravidelně každý rok minimálně jednou spadnu, tak čekám kdy to přijde :D

    OdpovědětVymazat
  7. kombinace červená + černá ti hrozně sluší !!

    http://franchemeetsfashion.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Nic jsem nepoznala :D:)
    Jé, na tu tašku jsem koukala, je boží! ♥

    OdpovědětVymazat
  9. ahoj, psala jsi ze ctes on the road, zajimalo by mne co na tu knihu rikas.

    OdpovědětVymazat
  10. ty boty jsou nádherný :) jen já bych se na nich zabila, v zimě jsem ráda, že se udržím i na těch bez podpadku :D

    OdpovědětVymazat