2. 12. 2012

Striped.

Dobrý večer plný krásných velkých sněhových vloček...:) Není to nádherné...? Mám ráda zasněžené večery... Jakpak máte zimu, a vůbec vánoce, rádi vy...?:) Já třeba naprosto zbožňuji vánočně vyzdobená města... Byla jsem se podívat v Olomouci, a Ostrava je už taky celá plná světýlek a stánků se svařákem... A to nejkrásnější město o Vánocích, které jsem zatím viděla je rozhodně Vídeň... Naprosto nádherná :)







 



Trousers- H&M
Cross- New Yorker
Jacket- Mango
Shoes- Asos
T- shirt- H&M
Layla

12 komentářů:

  1. tyhle kalhoty dělají nekonečný nohy!:D do Vídně se chystám se školou v pátek a už se strašně těším :D:))

    OdpovědětVymazat
  2. na tyto kalhoty bych asi neměla odvahu!:D pěkně promyšlený outfit:)

    OdpovědětVymazat
  3. Jojo, Víden rozhodně boduje a tyhle tvoje kalhoty taktéž ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Viden je krasna! My se letos chystame do Bolzana:)
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  5. Vídeň je nejlepší, to máš pravdu, moc ti to sluší! Já miluju všechno spojené s Vánoci:)

    OdpovědětVymazat
  6. )úžasné fotky! máš božské nohy:)

    OdpovědětVymazat
  7. prosim te zavri uz tu svoji pusu.kdo se ma na to divat

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to o tom, že se na to dívat nemusíš. Zřejmě tě Lauřina otevřená ústa značně znepokojují a proto mám pro tebe jednu radu. Jednoduše zmáčkni křížek v pravém horním rohu.:) Přeji krásný a ničím nerušený (ani Lauřinými ústy) podvečer!

      Nell

      Vymazat
  8. moc se mi to líbí, jednoduché ale prostě super :)

    OdpovědětVymazat