17. 12. 2012

Khaki


Zdravím!
Tak a tady máte další várku fotek :) Co říkáte? Líbí se vám tento outfit? Musím se s vámi podělit o historku, která je spojena s těmito fotkami. Z počátku probíhalo všechno jako obvykle. Za chvíli za námi ovšem přišel velmi divný muž a začal nás otravovat. Laura ho slušně požádala, ať nás neobtěžuje a odejde. Dotěrný chlap se nedal a zase spustil. Laura proto zvýšila hlas a velmi důrazně jej vyzvala k odchodu. V duchu jsem se začala smát, protože jsem si představovala, jak mu Laura natáhne. A nemyslete si, že by to nebylo možné, protože spolu s Laurou chodíme už nějaký ten pátek do kickboxu a jen tak se nedáme :D

Nell











Trousers Mango
Shirt H&M
Sweater Pull&Bear
Rings Swarovski, Asos
Shoes Asos

9 komentářů:

  1. :D tak jeste ze jste se ho nakonec zbavily.. :D pan by asi docela koukal, kdybste na nej vytahly svoje kickbox chvaty :D
    a moc se mi libi tvoje prstynky..obzvlast ten zelenj je bozskej!

    OdpovědětVymazat
  2. Nesnášim tyhle otravný chlapy, L. mu měla natáhnout :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ještě že vám dal pokoj, dotěra jeden, určitě to nebylo zrovna příjemné. Jinak ti to moc sluší, ostatně jako vždy:))

    OdpovědětVymazat
  4. Nesnáším, když se mi něco takového stane, když jsem sama.. to už potom není taková sranda, jako když jsem s kámoškou ;)
    Moc Ti to sluší!

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, takové tlumenější barvy, než jsem u tebe zvyklá, ale sluší ti to moc :)
    Příhoda je v tvém podání úsměvná, i když muselo jít celkem o nervy a o zdraví. S kickboxem - dobře vy! :D

    OdpovědětVymazat
  6. týýjo, moc ti to sluší :))



    http://worldofadel.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat