15. 9. 2012

Comfy


Hello!
How are you today? I have to admit that today I'm going to take a rest. There are photos of one of really comfy outfits, which I upgraded with my new studded shoes and my crow ring, which I hadn't wore for ages :) Do you like this outfit? I wish you a beautiful Saturday :)

Zdravím!
Jak se dnes máte? Musím přiznat, že dneska hodlám hlavně odpočívat. Tady jsou fotky jednoho z pohodlných outfitů, který jsem vylepšila ocvokovanýma botama a vraním prstýnkem, který jsem nenosila strašně dlouho :) Co říkáte? Přeji vám hezkou sobotu!

Nell








Shoes Topshop
Trousers Replay
Ring Asos
Sweater H&M

5 komentářů:

  1. Já se mám celkem špatně..Plánovala jsem si, jak vyrazím na Ladronka fest jako každý rok, ale něco na mě leze, takže jsem doma, polehávám a posmrkávám:-/

    OdpovědětVymazat
  2. Is somebody of you using Instagram or Twitter? :)

    OdpovědětVymazat
  3. keby som nemala dva dni pred štátnicami :) tak by to bolo najlepšie, ale dúfam, že si to v plnom prúde užijem hneď v utorok.
    vyzeráš super, vaše outfity sa mi strašne páčia, také príjemné, jednoduché, zladené, nie je čo vytknúť.

    OdpovědětVymazat
  4. Jsi krásná a moc se mi líbí tvé outfity, ale tenhle svetřík ti prostě nesluší :-/ zbytečně ti deformuje postavu a přidává kila, která vůbec nemáš..

    OdpovědětVymazat