22. 6. 2012

Slit


Hello!
I want to apologize to you for really long time without posts. One of the reasons we didn't take photos was a school! We were really busy and other reason was a  weather. But now we are ready again :) Although next week I'm leaving to Italy and Laura isn't going with me, so it will be problematic to take photos there.On the other hand  I'm still here so you can enjoy these new photos, which we've taken today :) I ordered this skirt two weeks ago and when it come I was quite dissapointed, but I found the way how should I wear it :) Do you like it?

Ahoj!
Chci se vám moc omluvit za dlouhou dobu bez jakýchkoli příspěvků. Jedním z důvodů této dlouhé pauzy byla škola! Měly jsme doopravdy napilno a taky nám focení znemožňovalo počasí. Ale teď jsme zase tady :) Sice jedu příští týden do Itálie bez Laury a tak bude trošku složité a komplikované fotit, ale stále jsem tady, takže si můžete vychutnat tyto nové fotky, které jsme nafotily dnes :) Tuto sukni jsem si objednala před dvěmi týdny a když mi konečně přišla, byla jsem trochu zklamaná. Ale nakonec jsem našla způsob jak ji nosit :) Jak se vám líbí?







1 komentář: