15. 4. 2012

Sunday at home.

I don't spend a lot of time at home, but today I really have to because of studying and doing house working. (I don't do it very often... :D) In free time I was reading magazines and I found this old Elle. This article really caught me- It is about good stylists around the world and from Czech Republic too. I really like style of Jan Králíček!:)
( I will say the truth now- I get there this post just to show you my new nailpolish! :D ) Ok... Bye :D

Moc nebývám doma, ale dneska mám hodně učení i domácích prací. (ani jedno z toho nedělám často... :D)
Ve volném čase jsem si listovala v časopisech a narazila jsem v Elle na zajímavý článek o stylistech z celého světa ale i z ČR. Musím říct, že se mi vážně líbí styl Jana Králíčka! :)
 (musím se vám k něčemu přiznat... Dala jsem zde tento článek jenom proto abych vám ukázala můj nový lak! :D) Ok...už půjdu...:D
Layla

2 komentáře:

  1. Aj mne sa veľmi páči styl Jana Králička! Je dokonalý! :) som váš nový follower, ak by sa vám chcelo, bola by som rada keby ste ma followli tiež. Posielam kiss zo Slovenska, Mia :)

    OdpovědětVymazat