25. 12. 2011

Nell's Christmas presents


This Christmas I got a lot of beautiful presents. The best was digital slr Nikon. You should know that three months ago someone stole my digital slr. My mom was so kind and bought me new one. I'm the most happy person on the world. Of course the other gifts are great too!

Tyto Vánoce jsem dostala spoustu krásných dárků! Nejlepší dárek byla digitální zrcadlovka Nikon. Měli byste vědět, že před třemi měsíci mi někdo ukradl mou zrcadlovku. Moje mamka byla tak hodná a koupila mi novou. Jsem ten nejšťastnější člověk na světě! Samozřejmě ostatní dárky jsou taky super!



Love these rings :)



I will be a painter! :D / Bude ze mě malíř! :D


Valentino-Valentina


Yeah, I'm a perfume lover! From left: Jil Sander-Eve, Two DKNY-Golden Delicious, Nina Ricci-Ricci Ricci

Ano, jsem milovník parfémů! Zleva: Jil Sander-Eve, Two DKNY-Golden Delicious, Nina Ricci-Ricci Ricci


I got a cosmetic Lush. The yellow soap is really cool, isn't it?

Dostala jsem kosmetiku Lush. To žluté mýdlo je super, že?


My dreamy bag from Mango!



Haha I got tickets for Colours of Ostrava and Red Hot Chili Peppers.

Haha dostala jsem lístky na Colours of Ostrava a Red Hot Chili Peppers.


A present I got from Laura. / Dárek, který jsem dostala od Laury.



Great umbrella.

Nell

Žádné komentáře:

Okomentovat